onsdag 24 oktober 2007

Unibet och partistämma

Unibets VD Petter Nylander har nu försatts på fri fot men får inte lämna Holland i väntan på utlämning till Frankrike i nästa vecka. Det franska agerandet är direkt vidrigt och jag tror inte att deras aktier stärkts hos EU-kommissionen.

I övrigt förbereder jag mig nu inför den moderata partistämman i Gävle som börjar imorgon. Cirka 800 moderater och 200 journalister samlas. Ska bli så kul att träffa alla och köra ett antal tuffa debatter! Själv är jag utskottsordförande för "Tillväxt och arbete åt fler" där vi bland annat har frågor som arbetsrätt, bostadspolitik och integration. Det upptar större delen av både torsdag och fredag. Lördag blir det fokus på könsneutrala äktenskap och på söndag ska min motion om omreglering av den svenska spelmarknaden behandlas. Håll tummarna!

Inga kommentarer: