onsdag 5 mars 2008

Min almanacka

Ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att blogga. Det har helt enkelt varit för mycket annat som tagit upp min tid. Helgen gick åt till interna partimöten samt besök i Norrsundet för att samtala om nedläggningen av massafabriken. Startade sedan veckan med att förlora min almanacka samtidigt som både måndagen och tisdagen var späckad med möten från morgon till kväll. Det var en utmaning och jag missade minst ett möte:-( Jag önskar ingen den stress och längtan jag känner efter almanackan. Har iofs fattat beslut nu om att gå över till elektronisk almanacka, dvs bli modern. Förhoppningsvis innebär det att jag aldrig behöver hamna i detta läge igen. På agendan idag är det lunch med företagare, möte med hyresgästföreningen om bostadspolitiken samt ett antal möten om framtida samepolitiken.

Inga kommentarer: