tisdag 17 april 2007

SVT ABC om spelmonopolet



Intresset för mina åsikter om spelmonopolet och kartläggningen av Svenska Spels utplacerande av Jack Vegas-automater fortsätter att vara stort. Idag intervjuades jag av SVT ABC och mailen från allmänheten fortsätter att strömma in. Jag kommer under kommande veckor att också att träffa både personer och organisationer med bra kunskap i ämnet. Innan en alliansuppgörelse är hamn tänker jag göra mitt för bidra till ett så klokt resultat som möjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Tomas, stå på dig. Jack Vegas/Miss Vegas behöver granskas och synas. Finns säkert mer lik i garderoben. När spelet introducerades var villkoret att endast vinster i form av varor/presentkort skulle utbetalas. Nu betalas alla vinster ut i rena kontanter, varför och hur gick den ändringen till ?????
Undrar Lars