söndag 4 juli 2010

Kampanj på Ockelbo marknad



Igår var jag och kampanjade i kungliga Ockelbo på marknaden. Det var varmt, soligt och mycket människor i farten. Det gav många intressanta samtal och förhoppningsvis nya väljare. Det fungerade som en tidig och bra start på valrörelsen och intresset för vårt tält slog sossarna med hästlängdser. Det märks att attityden gentemot Moderaterna har blivit mer positiv i Ockelbo och det märks att föreningen under ledning av Lena Franksson har gjort ett jättejobb. Tyvärr kunde jag endast delta en kort stund eftersom andra förpliktelser kallade men jag lämnade tältet i kompetenta händer som ni ser ovan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår inte vad ni och andra partier skall på en marknad att göra. Men kanske är politik just en marknad som den med annat som erbjuds där?

Jag tycker att en person endast skall kunna sitta två riksdagsperioder i livet för att garantera förnyelse.
Vad tycker du?