måndag 15 juni 2009

Whats up

Måndagen blev en dag då allt dåligt samvete skulle städas undan. Började med att träna, det var fem månader sedan sist. Känner redan träningsvärken komma smygande så det kan bli en jobbig morgondag. Hann öppna all brevpost och rensa hela inkorgen på förfrågningar. För er som vill att jag ska tala eller debattera i Almedalen så är jag redan fulltecknad den enda dag som jag dimper ned i ankdammen.

På agendan i övrigt var det valutvärdering av EU-valet samt politikproduktion kring ungdomsarbetslöshet och spelmonopol. Fick en hel del klokt nedtecknat tror jag. Ikväll skulle jag egentligen gått på filmpremiären av Proposal med min kompis Eva men det lyckades jag strula till genom att säga fel dag visade sig. Efter att jag insett mitt misstag beslutade jag mig för att gå till lägenheten. Att gå själv på bio gör jag bara inte (ja, jag är en sån) och dessutom visade sig att lite egen tid var rätt skönt!

Inga kommentarer: